Filtre 0
Filtre 0
VAN RYSEL Kód 8788538 4792089

Cestný elektrobicykel E-EDR AF SRAM APEX AXS 1×12 červený

2 800,00 €
Nedostupné online

Dostupnosť v predajni

Náš cestný elektrobicykel E-EDR AF vám umožní zdolávať dlhšie a strmšie stúpania bez toho, aby ste sa na rovinatých úsekoch trápili.

VÝHODY

Výdrž

Vďaka 250 Wh batérii prejdete viac ako 100 km, s jej rozšírením ďalších 160 km.

Nízka hmotnosť

Elektrický cestný bicykel s hmotnosťou menej ako 14 kg vo veľkosti M.

Presnosť

Jednoduché a presné radenie rýchlostí vďaka novej sade SRAM APEX AXS 12 R.

Razancia

Vyšplhajte sa do kopcov vďaka motoru s krútiacim momentom 40 Nm pri 250 W.

Brzdná sila

Hydraulické kotúčové brzdy pre presné a účinné brzdenie.

TECHNICKÝ POPIS

Model E-EDR AF

Model E-EDR AF je súčasťou nášho radu bicyklov na vytrvalostnú jazdu. Bicykel s hliníkovým rámom. Patria sem bicykle pre cyklistov, ktorých prioritou je pôžitok z jazdy.

Vďaka hliníkovému rámu a súprave Mahle (3,5 kg) sa tento elektrický cestný bicykel vyznačuje ľahkosťou a pohodlnosťou.

Na zaistenie bezpečnosti je celý rad vybavený hydraulickými kotúčovými brzdami, ako aj plášťami so šírkou 32 mm.

Čo je elektrobicykel?

Elektrobicykel je bicykel s elektrickou asistenciou.

Vďaka variabilnej asistencii teraz môžete objavovať aj miesta, na ktoré by ste si s bežným bicyklom netrúfli.

Elektrický bicykel predstavuje záruku pôžitku z jazdy na bicykli. Umožní vám šliapnuť do pedálov a vyliezť na kopec, pričom vám stále ostanú sily zdolať aj ten ďalší. Európska norma obmedzuje rýchlosť elektrických bicyklov na 25 km/h. Pri vyššej rýchlosti sa asistencia preruší.

Čo dokáže tento bicykel?

Motor s batériou Mahle zabezpečuje výkon 250 Wh. Ak chcete výrazne predĺžiť dojazd bicykla, je potrebné pridať externú batériu.

Vybrali sme skupinu športovcov a športovkýň, ktorí jazdili počas viac ako 6 mesiacov v rôznych nadmorských výškach, teplotách a takisto s rôznymi úrovňami asistencie, aby sme vám poskytli skutočné údaje o schopnostiach tohto bicykla.

Bicykel má 3 rôzne úrovne asistencie.

Ako funguje prídavná batéria?

Externá batéria sa pripája k hlavnej batérii už na začiatku jazdy.

Postupne ako sa hlavná batéria vybíja, prídavná batéria ju začne napájať.



Prídavnú batériu môžete kúpiť na stránke decathlon.sk

Príklady

Marek: skúsený jazdec (8000 km/rok). Pôvodná batéria: 120 km - prevýšenie 1000 m - režim asistencie 1 a 2 - priemerná rýchlosť 24,7 km/h. S prídavnou batériou: 163 km - prevýšenie 1500 m - režim asistencie 1 a 2 - priemerná rýchlosť 23,8 km/h - ostáva 24% batérie. Prázdna prídavná batéria.

Diana: jazdí pravidelne (3000 km/rok). Pôvodná batéria: 60 km - prevýšenie 354 m - režim asistencie 2 - priemerná rýchlosť 23,8 km/h. S prídavnou batériou: 91 km - prevýšenie 1 296 m - režim asistencie 2

Príklady používania v horách

Patrik: jazdí pravidelne (5000 km/rok), býva v horách. Pôvodná batéria: 67 km- prevýšenie 1118 m - priemerná rýchlosť 26,2 km/h -režim asistencie 1 a 2. S prídavnou batériou: 112 km-prevýšenie 2934 m- priemerná rýchlosť 23,4 km/h-režim asistencie 1 a 2.

Sandra: jazdí príležitostne (2000 km/rok), býva v horách. Pôvodná batéria: 40 km-prevýšenie 900 m-priemerná rýchlosť-20 km/h - režim asistencie 3. S prídavnou batériou: 65 km - prevýšenie 1600 m - priemerná rýchlosť 20 km/h - režim asistencie 3.

Informácie o batérii

Keď sa batéria vybije pod 7 %, režim asistencie klesne na veľmi nízku úroveň, aby ste sa v prípade potreby mohli bezpečne vrátiť.



Batéria je vyvinutá tak, aby vydržala 5 rokov / 500 nabíjacích cyklov. Potom dôjde k strate výdrže.



Batéria nie je odnímateľná a dobíjanie sa vykonáva priamo pripojením zástrčky k bicyklu.

Kompletné nabitie trvá 4 až 5 hodín.

Cyklopočítač BC 900

Cyklopočítač BC 900 sa dodáva spolu s bicyklom. Je špeciálne navrhnutý na optimálnu integráciu s bicyklom a bude vaším spoločníkom pri interakcii s ním.



Tento cyklopočítač s GPS vám poskytne informácie o nabití batérie, zostávajúcom dojazde, ako aj o režime asistencie.

Cyklopočítač BC 900 môžete pripojiť k aplikácii Decathlon Connect, a získať tak detailný prehľad o vašej jazde.

Konektivita

Systém MAHLE X35 umožňuje pripojiť cez Ant+ a Bluetooth telefón alebo iný cyklopočítač, ak nechcete používať cyklopočítač BC 900.



Aplikácia Mahle vám tiež umožní doladiť nastavenia a načítať údaje z vašich výjazdov na bicykli.

Rám a vidlica

Geometria rámu je orientovaná na vytrvalosť. Radosť z jazdy je základom.

Zvarové spoje sú na najviditeľnejších miestach vyhladené pre väčšiu eleganciu.

Vidlica je zo 100 % karbónu pre presnejšie riadenie. Takisto má bočné háčiky na pripevnenie 4 kg záťaže na každej strane.

Ak si nainštalujete nosič batožiny, môžete naň položiť až 10 kg záťaž. Kompatibilný s plášťami s rozmermi do 700×35.

Predstavec a riadidlá

Predstavec a riadidlá VAN RYSEL modelu E-EDR AF sú celé vyrobené z hliníka.

Veľkosť predstavca v závislosti od veľkosti rámu:

XS: 80 mm.

S: 90 mm.

M: 100 mm.

L: 110 mm.

XL: 120 mm.



Veľkosť riadidiel:

XS: 400 mm.

S. 400 mm.

M: 420 mm.

L. 420 mm.

XL: 440 mm.

Aká je výhoda jednoprevodníka?

S príchodom 12-rýchlostných kaziet sa jednoprevodníku otvárajú nové perspektívy.

Jednoduché používanie samozrejme ostáva hlavnou výhodou tohto typu prevodov. Významná je aj úspora hmotnosti, pretože nie je potrebný prehadzovač a prevodník.

Zjednodušila sa aj údržba, a aby toho nebolo málo, teraz môžete jazdiť rýchlosťou 40 km/h alebo sa vyštverať na horský priesmyk bez výmeny prevodníka.

Jednoprevodník je špeciálne prispôsobený elektrickým bicyklom.

Elektronická súprava Sram Apex AXS s jednoprevodníkom

Táto verzia je vybavená elektronickou súpravou SRAM APEX s 1x12 rýchlosťami a nasledujúcimi prvkami:



Kľuky SRAM APEX X1, 42 zubov.

Rôzna dĺžka kľúk v závislosti od veľkosti:

XS: 165 mm.

S: 170 mm.

M: 172,5 mm.

L: 175 mm.

XL: 175 mm.



Kazeta: SRAM XPLR PG rýchlostí 11-44 ( 11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).

Prehadzovač: SRAM APEX AXS (bezdrôtový elektronický prevod).

Páčka: SRAM APEX AXS.



Reťaz: SRAM APEX.

Stredové zloženie: DUB PressFit Bottom Bracket.

Údržba prevodov

Radi by sme vás upozornili na dôležitosť pravidelnej údržby prevodov, najmä ak jazdíte v náročných podmienkach (mokré a/alebo znečistené cesty).

Pravidelná údržba predĺži životnosť prevodovky.



Na pravidelnú kontrolu reťaze je nevyhnutné naše náradie s kódom:



8351086

Životnosť prevodov

Pri kúpe bicykla je dôležité zohľadniť náklady na jeho údržbu, pokiaľ ide o výber prevodov.

Nižšie uvedené hodnoty sú priemerné hodnoty, ktoré sú len orientačné a môžu sa výrazne líšiť v závislosti od údržby.



Priemerná životnosť správne udržiavanej reťaze je 5 000 km.

Priemerná životnosť kazety je 10 000-12 000 km.



Zle udržiavaná reťaz môže spadnúť, a poškodiť tak rám.

Kotúčové brzdy

Kotúčové brzdy SRAM APEX so 160 mm kotúčmi vpredu a vzadu.

Kotúčové brzdy SRAM APEX sú hydraulické, brzdenie je preto postupnejšie a účinnejšie ako pri hydromechanických brzdách.



Je potrebný určitý čas na zabehnutie. Stačí urobiť sériu 20 postupných brzdení pri nízkej rýchlosti (20 km/h) a druhú sériu pri rýchlosti 30 km/h. Obidve brzdy treba dobre zabehnúť.

Zabehnutie zlepší priľnavosť medzi doštičkou a kotúčom.

Údržba hydraulických bŕzd

Hydraulické brzdy fungujú vďaka uzatvorenému obvodu medzi brzdovou páčkou a strmeňom.

Tesnenie zabezpečuje hadica.

Časom dôjde k normálnej strate tlaku v hadiciach, čo vedie k zníženiu brzdnej účinnosti. Keď sa dá páčka stlačiť príliš ľahko alebo sa pri brzdení dotýka riadidiel, musíte systém odvzdušniť. Na tento úkon je potrebné vhodné náradie a dostatočné skúsenosti.

Upozornenia a nastavenia

Upozornenie: nikdy nebrzdite naprázdno bez kolesa, pretože hrozí riziko zlepenia brzdových doštičiek.



Ak sa váš kotúč dotýka kolesa, opäť zarovnajte koleso a strmeň:



- Uvoľnite os kolesa.

- Silno zabrzdite a zároveň utiahnite os kolesa.

- Ak sa kotúč stále dotýka kolesa, bude treba zopakovať rovnaký postup a zároveň uvoľniť strmeň.

- Ak problém pretrváva, obráťte sa na vašu predajňu.

Kolesá a plášte

Kolesá VAN RYSEL navrhnuté špeciálne na elektrické bicykle.

Vnútorná šírka: 19C.

Predná os: 12×100.

Špeciálna zadná os.

Koleso tubeless ready.

Odporúčame vám, aby ste si so sebou na cestu pribalili kľúč veľkosti 17 na demontáž zadného kolesa v prípade defektu.



Plášť VAN RYSEL 32 mm - vynikajúci kompromis medzi výkonom a trvácnosťou. Odhadujeme životnosť 6 000 km pri bežných podmienkach používania na cestách.

Poloha

Hliníková sedlovka VAN RYSEL s priemerom 27,2 mm.



XS: 200 mm.

S: 300 mm.

M/L: 350 mm.





Sedlo VAN RYSEL.

Zloženie

Zloženie

Frame: 100.0% Hliník

Tipy na skladovanie a údržbu

SUšENIE V SUšIčKE JE MOžNé. - NORMáLNA TEPLOTA, MAXIMáLNA TEPLOTA VZDUCHU NA VýSTUPE Z BUBNA 80 °C. SUšENIE V SUšIčKE JE MOžNé. - NORMáLNA TEPLOTA, MAXIMáLNA TEPLOTA VZDUCHU NA VýSTUPE Z BUBNA 80 °C.
MAXIMáLNA TEPLOTA PRANIA 30 °C. MAXIMáLNA TEPLOTA PRANIA 30 °C.
ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE 150 °C. ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE 150 °C.
MAXIMáLNA TEPLOTA PRANIA 70 °C. MAXIMáLNA TEPLOTA PRANIA 70 °C.
ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE  200 °C. ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE 200 °C.

TESTOVANIE A ZÁRUKA

Záruka

2 Roky/ov