Online nákup
Ako si objednať
1. Vyberte si produkt a vložte ho do košíka.
2. Prihláste sa a kliknite na "Dokončiť objednávku"
3. Vyplňte adresu doručenia
4. Zvoľte spôsob dopravy
5. Zvoľte spôsob platby
6. Kliknite na "Dokončiť objednávku"
→ Vyberte si farbu produktu
→ Vyberte si veľkosť
→ Vyberte počet kusov
→ Pridajte produkt do košíka

V pravom hornom rohu obrazovky kliknite na košík.
→ Ak si želáte odstrániť produkt z košíka stlačte "X"
pri danom produkte
→ Ak si želáte
pridať ďaľšie produkty do košíka stlačte tlačidlo "Pokračovať v nákupe"
→ Pre pokračovanie v objednávke stlačte tlačidlo
"Objednávka"

Vyplňte adresu kam chcete mať objednávku dodanú.
→ Do názvu adresy uveďte pod akým pomenovaním bude
adresa uložená - napr. DOMOV,FIRMA,K BABKE
→ Kliknite na tlačidlo "Uložiť adresu" a následne
na tlačidlo "Ďaľší krok"

Vyzdvihnutie v
predajni - po rozkliknutí si vyberiete konkrétnu predajňu.
Ak sa produkty nachádzajú v predajni, tak Vám ich rezervujeme a budete si ich môcť vyzdvihnúť od 1 hodiny.
Ak sa produkty nenachádzajú v predajni, budú na predajňu prepravené do niekoľkých dní (počet dní záleží od vzdialenosti skladu, v ktorom sa produkt nachádza).
Doručenie na výdajné miesto - zobrazia sa Vám najbližšie miesta odberu, podľa Vašej vyplnenej doručovacej adresy.
Doručenie domov - doručujeme na vašu adresu kuriérskou spoločnosťou SPS
info Pri zvolení spôsobu doručenia uvidíte aj dátum, kedy bude Vaša objednávka doručovaná.
→ Kliknite na tlačidlo "Ďaľší krok"

→ Pokiaľ si želáte použiť darčekovú kartu, zaškrtnite možnosť "áno" a vyplňte číslo vašej karty a jej PIN.
→ Vyberte si či chcete platiť kartou alebo na dobierku.
→ Oboznámte sa s obchodnými podmienkami a zaškrtnite políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami"
→ Tlačidlom "Dokončiť objednávku" nám záväzne odošlete vašu objednávku.

Pokiaľ bola objednávka úspešne spracovaná, príde Vám potvrdzujúci e-mail. Ak Vám e-mail nepríde do hodiny, prosím kontaktuje nás.
-
1.
Môžem vytvoriť objednávku bez zákazníckeho účtu?
Nie je možné vytvorenie objednávky bez registrácie. -
2.
Aký je aktuálny stav mojej objednávky?
Stav vašej objednávky zistíte po prihlásení sa do zákazníckeho účtu v sekcii "História objednávok".
Predpokladaný dátum doručenia môže byť od 2 dní, vtedy sa nachádzajú všetky položky v lokálnom sklade alebo od 6 dní, v tomto prípade sa niektoré z produktov nachádzajú v centrálnom sklade. -
3.
Môžem si k potvrdenej objednávke pridať ďalšie produkty, zmeniť veľkosť,odstrániť niektorú z položiek?
Akonáhle je objednávka vytvorená, žiaľ nie je možná úprava objednávky. Jediná možnosť je storno objednávky a vytvorenie novej. -
4.
Môžem zmeniť adresu doručenia vo vytvorenej objednávke?
Pokiaľ potrebujete zmeniť adresu, kontaktujte nás a adresu vám zmeníme.
Adresu je možné zmeniť iba do stavu kompletizácie objednávky. Prípadne môžete adresu zmeniť následne u dopravcu.
Ak je vaša zásielka už na ceste, kontaktuje priamo prepravcu: SPS, Packeta.
Pokiaľ ste zvolili vyzdvihnutie v predajni, miesto ani spôsob vyzdvihnutia nie je možné zmeniť. -
5.
Potrebujem kontaktovať konkrétnu predajňu, kde nájdem kontakt?
Kontakty na predajne - Všetky časté otázky chevron_right