Filtre 0
Filtre 0
ELOPS Kód 8530094 2669110

Inteligentný mestský elektrobicykel Elops 920 E Connect biely

1 900,00 €
Farba: BIELA
  • BIELA
  • TYRKYSOVÁ
Nedostupné online

Dostupnosť v predajni

Tento inteligentný elektrický bicykel s výkonným stredovým motorom bude vaším spoločníkom pri každodennej jazde po meste.

VÝHODY

Výdrž

Lítiovo-iónová batéria 36 V 11,6 Ah (kapacita 417 Wh), výdrž 50 km - 90 km.

Kompatibilita

Kompatibilný s košíkom, sedačkou a nosičom batožiny z tohto radu produktov.

Jednoduché použitie

Shimano Nexus 7 na prehadzovanie rýchlostí (otočná rukoväť) aj pri zastavení.

Razancia

Pohodlná jazda po kopcoch vďaka nemeckému stredovému motoru BROSE 50 Nm.

Bezpečnosť

LED svietidlo zabudované vpredu v ráme a vzadu na blatníku.

Konektivita

Bicykel môžete pripojiť k smartfónu pomocou aplikácie Decathlon Geocover.

Brzdná sila

Hydraulické kotúčové brzdy TEKTRO vám zaistia výkonné brzdenie.

Inštrukcie


TECHNICKÝ POPIS

Zabudovaná 2G konektivita / Wifi / Bluetooth

Tento elektrický bicykel je vybavený vnútorným stredovým zložením, ktoré umožňuje jeho pripojenie k smartfónu, vďaka čomu sa zmení na superbicykel ...



Takto môžete zistiť presnú polohu vášho bicykla v danom momente a dostať upozornenie v reálnom čase v prípade jeho odcudzenia.



Túto technológiu vyvinul náš priemyselný partner AXA Security sídliaci v Holandsku, ktorý sa špecializuje na bezpečnosť bicyklov (osvetľovacie a bezpečnostné systémy) už viac ako 100 rokov.

Cena konektivity

Konektivita, najmä lokalizácia vášho bicykla, má svoju cenu: SIM karta, spotreba 2G, spracovanie údajov o používaní bicykla atď.



Túto službu vám ponúkame prvý rok po zakúpení tohto bicykla zdarma a od druhého roku používania bicykla je už spoplatnená, avšak bez záväzku.



Od druhého roka sa rozhodnete, či si predplatíte tento balíček (2 €/mesačne), ktorý vám umožní používať funkcie aplikácie Decathlon Geocover.

Aký má význam mať inteligentný bicykel?

Inteligentný bicykel má množstvo funkcií a ďalších super vychytávok!



Tento typ bicykla vám umožní využívať množstvo funkcií a služieb, ktoré nedokáže ponúknuť klasický bicykel bez konektivity.



Dostanete napríklad upozornenie, ak sa niekto iný dotkne vášho bicykla alebo ak ho premiestni bez vášho vedomia...



Ponúka aj ďalšie funkcie užitočné pre cyklistu, pričom pravidelne vznikajú aj nové funkcie.

Motor

Stredový motor Brose 36 V, Drive C Mag, 250 W. Záber pomocou prevodového remeňa pre tichší chod motora.

Krútiaci moment max. 50 Nm. Táto hodnota slúži na vyhodnotenie ľahkosti, s akou bicykel prechádza cez rôzne prekážky (napr. svah).



Motor je prepojený so snímačom krútiaceho momentu, čo umožňuje nastavenie elektrického pohonu na základe pohybov pri pedálovaní a tlaku vyvíjaného na pedál podobne ako pri akceleračnom pedále v aute.

Ovládanie asistencie

Svietiaca kontrolka LED LCD sa nachádza na ľavej strane riadidiel, ktoré tak nemusíte pustiť a môžete si zvoliť medzi 3 úrovňami pohonu:

Režim Off - vypnuté (batéria sa nepoužíva).



Režim 1 - úsporný:

asistencia do 70 %.

Režim 2 - normálny: asistencia do 140 %.

Režim 3 - športový: asistencia do 280 %.

Režim Chôdza (Walk): umožňuje tlačiť bicykla pri chôdzi (asistencia do 6 km/h).

Ďalšie funkčné vlastnosti displeja

Zostávajúca výdrž batérie v %.

Zobrazuje: okamžitú rýchlosť,

celkovú vzdialenosť (ODO),

dennú vzdialenosť (TRIP: vynuluje sa, keď niekoľko sekúnd podržíte tlačidlo "-".

Túto vzdialenosť môžete prejsť aj pri zostávajúcej výdrži batérie v závislosti od použitého režimu (TRIP TO GO).



Takisto môžete ovládať rozsvietenie svietidiel, čím sa aktivuje podsvietenie displeja.



USB port je zabudovaný pod displejom a môžete si v ňom nabíjať smartfón alebo batériu.

Batéria



Batéria sa dá zamknúť kľúčom (k bicyklu dodávame dva kľúče).

Batéria sa dá vybrať, čo uľahčuje jej nabíjanie (napr. v kancelárii).

Výdrž

Údaje o výdrži batérie sú iba informatívne pre osobu s hmotnosťou 70 kg v relatívne rovnom teréne.

Pozn.: výdrž sa bude pravdepodobne líšiť podľa prepravovanej hmotnosti (vaša telesná hmotnosť + hmotnosť prepravovaných predmetov), ​​výškového rozdielu (stúpania) a poveternostných podmienok (chlad znižuje výdrž batérie).

Prehadzovanie rýchlostí Shimano Nexus

Tento systém prehadzovania rýchlostí je vyvinutý tak, aby ich bolo možné prehadzovať aj pri zastavení, resp. bez pedálovania. Uľahčuje opätovné rozbehnutie, najmä keď je bicykel zaťažený. Okrem iného, tento systém nie je citlivý na otrasy, pretože je úplne zabudovaný v náboji zadného kolesa a vyžaduje iba občasnú údržbu.

Dá sa veľmi ľahko spustiť pomocou otočnej rukoväte.

Pozor: tento systém vyžaduje na prehodenie rýchlosti, aby ste 1 sekundu nepedálovali.

Rám

Ľahší a dynamickejší rám z hliníka 6061.

Dostupný v zníženom prevedení pre mužov aj pre ženy, a takisto vo vyššom prevedení.

Hmotnosť rámu: od 4,6 kg do 4,8 kg v závislosti od veľkosti a typu rámu.



Púdrovo-biely matný lak.

Vidlica

Rekreačná odpružená hliníková vidlica SUNTOUR NEX so zdvihom 63 mm tlmí nedokonalosti vozovky, čím zaisťuje väčšie pohodlie počas jazdy.

Brzdenie

Hydraulické kotúčové brzdy Tektro.

Hliníkové brzdové páčky.

Riadidlá/predstavec/hlavové zloženie

Holandské hliníkové riadidlá s predstavcom (priemer 25,4 mm) sa dajú výškovo nastaviť, vďaka čomu umožňujú pohodlnejšiu polohu s vystretým chrbtom.



Na rukoväte sa dajú pripevniť svietidlá VIOO Clip pre lepšiu viditeľnosť zboku počas jazdy.

Sedlo/Sedlovka

Hliníková sedlovka (priemer: 28,6 mm).



Široké sedlo je vyrobené z peny s rôznou tvrdosťou v miestach, kde na sedlo tlačí zadok. Možnosť prispôsobiť polohu sedla pomocou nastaviteľného zámku.



Sedlová objímka (priemer: 31,8 mm) sa dá uzamknúť pomocou skrutky, čím predídete odcudzeniu sedla/sedlovky.

Viditeľnosť

Predné a zadné LED svietidlo AXA sa nabíja pomocou batérie, ktorú treba rozsvietiť na ovládacom displeji. Predné svietidlo je zabudované v ráme a zadné svietidlo je zabudované v zadnom blatníku, čo ho chráni pred rozbitím.

Intenzita svietenia je 20 lux. Umožňuje byť viditeľný na 150 m zozadu a vidieť na 30 m dopredu.

Zadné odrazové sklíčko je zabudované v nosiči batožiny.

Prevody/pedále

7-rýchlostný integrovaný náboj Shimano Nexus sa spúšťa pomocou otočnej rukoväte. Pastorok s 19 zubami, jednoprevodník so 44 zubami, hliníkové kľuky 170 mm. Záber: 3,12 až 7,66 m. Mimoriadne praktické v meste - rýchlosti sa dajú prehadzovať aj pri zastavení. Jednoprevodník a jeden pastorok uľahčujú údržbu a znižujú riziko spadnutia reťaze. Napinák reťaze kompenzuje opotrebovanie.

Reťaz KMC Z1eHX narrow EPT s ochranou proti korózii a so špeciálnym spevnením.

Hliníkové pedále do mesta.

Kolesá

Plášte Gum Wall s kostrou 60 TPI, 700×44 balónového typu tlmia nerovnosti na ceste a zaisťujú pohodlnú jazdu.



Ventily typu Schrader.

Ideálne nahustenie pri používaní je od 3,5 do 4 barov, čo zaisťuje lepšiu výdrž batérie a bráni prepichnutiu.



Nylonová výstuž proti prepichnutiu s hrúbkou 1 mm je zabudovaná v behúni plášťa.



Bicykel je vybavený osami 3/8" s 26 závitmi na palec (predné a zadné koleso).



Reflexný pás zlepšuje viditeľnosť.

Vybavenie

Zadný nosič batožiny, predné a zadné svietidlá na batériu, predný a zadný blatník, bočný stojan, ochranný kryt reťaze.

Stojan

Bočný stojan priskrutkovaný o rám sme špeciálne zvolili preto, aby udržal hmotnosť elektrického bicykla a zaistil jeho stabilitu pri odparkovaní.

Stojan nie je schopný uniesť hmotnosť detskej sedačky a dieťaťa pri zastavení.

Kompatibilita s príslušenstvom

Nosič batožiny má nosnosť 27 kg a je možné naň pripevniť detskú sedačku alebo ktorúkoľvek batožinu značky Elops. Na sedlovú rúru sa môže pripevniť segmentový zámok a pevný bezpečnostný zámok na rám typu RINGLOCK, ktorý umožňuje zablokovanie kolesa pri odstavení bicykla.



Riadidlá sú kompatibilné s naším predným košíkom 500 s objemom 12 l.



Tento bicykel nebol testovaný a nie je schválený na používanie s prívesom.

Ako funguje elektrický bicykel?

Bicykel s elektrickou asistenciou vám pomáha pri pedálovaní bez toho, aby ste sa príliš zapotili. Aby vám však motor mohol pomáhať, je nevyhnutné šliapať do pedálov. Zapnutý motor vás môže sprevádzať pri maximálnej rýchlosti 25 km/h a zastane, akonáhle prestanete pedálovať.

Ak nechcete využívať pohon motora, môžete ho kedykoľvek prerušiť a pedálovať ako na klasickom bicykli.

Váš elektrický bicykel bol testovaný aj počas jazdy v daždi.

Akú veľkosť bicykla zvoliť?

2 dostupné veľkosti, 2 tvary rámu (nízky, vysoký).

Veľkosť S/M: od 155 do 175 cm.

Veľkosť L/XL: od 175 do 195 cm.

Ak sa nachádzate medzi dvomi veľkosťami, pri väčšej veľkosti budete mať pohodlnejšiu, vyvýšenú polohu.

Hmotnosť bicykla

Vrátane pedálov a batérie: Veľkosť M: 26,08 kg (nízky rám) a 25,2 kg (vysoký rám).

Veľkosť L: 26,58 kg (nízky rám) a 25,88 kg (vysoký rám).

Maximálna hmotnosť pri používaní

Tento elektrobicykel bol schválený podľa normy EN 15194 s nosnosťou do 150 kg (bicykel + používateľ + prenášané vybavenie).

Ako sa nabíja elektrobicykel?

Batéria je odnímateľná a dá sa uzamknúť pomocou kľúča. Môžete ju nabíjať priamo na bicykli alebo ju vybrať a nabíjať v zásuvke. Preto je k bicyklu priložená aj nabíjačka.



Kompletné nabitie pri úplnom vybití trvá 5 hodín.

Údržba/skladovanie

Lítiovo-iónovú batériu takisto treba pravidelne nabíjať a nečakať, kým sa úplne vybije.



Ak batériu nebudete dlhšie používať, odporúčame vám, aby ste ju skladovali v režime „hlbokého spánku“ nabitú na 80 %. V opačnom prípade vám odporúčame, aby ste ju nabíjali každé 3 mesiace.



Batéria sa má skladovať ideálne na suchom a temperovanom mieste (25 °C). Len tak je možné zaistiť jej funkčnosť.

Prevoz/recyklácia

Každá krajina má vlastné postupy a orgány zodpovedné za recykláciu.



Lítiovo-iónové batérie podliehajú osobitným pravidlám týkajúcim sa prevozu (loď, lietadlo). Dokument týkajúci sa vašej batérie vám na vyžiadanie poskytnú naše tímy Decathlon.

Dostupnosť náhradných dielov

Dostupnosť elektrických dielov (motor, batéria, elektrický prvky alebo záruka spätnej kompatibility v prípade úpravy) je 10 rokov.

Údržba

1) Pred akýmkoľvek zákrokom na elektrobicykli (elektrická alebo mechanická údržba) ho najskôr odpojte od napätia a vyberte batériu. 2) Pravidelná údržba prevodov (reťaz treba čistiť a mazať).

3) Používanie vysokotlakového čističa je zakázané.

Rady pri skladovaní

Bicykel skladujte na mieste chránenom pred vonkajším prostredím alebo ho zakryte plachtou.



Ak batériu nebudete dlhšie používať, takisto vám odporúčame, aby ste ju vybrali z bicykla a odložili na temperované miesto, tak ako je uvedené v návode na používanie.

Obmedzenia

Keďže prímorské alebo vlhké prostredie (vzduch, jemný dážď) má mimoriadne korozívny účinok na kovové a mechanické súčiastky, odporúčame vám, aby ste pravidelne premazali celé prevodové ústrojenstvo bicykla a občas pretreli vlhkou handričkou diely umožňujúce nastavenie pozície (riadidlá, sedlovka, atď.) a odstránili z nich prípadné čiastočky soli alebo stopy vlhkosti.

Obmedzenia týkajúce sa nosiča batožiny

Nosič batožiny na tomto bicykli je homologovaný na prevoz nákladu s hmotnosťou do 27 kg. Prevoz dospelej osoby sediacej na nosiči batožiny je preto zakázaný.

Koncepcia

Vyvinuté v Lille tímom odborníkov a dizajnérov a zmontované v Portugalsku.

Pár slov od tímu vývojárov

Náš prvý interaktívny elektrobicykel je najmä účinnou odpoveďou na riziko krádeže bicyklov, aby sa z elektrobicykla mohla stať skutočne trvalá alternatíva voči vozidlám so spaľovacím motorom. Toto technické riešenie umožňuje využívať nové služby, ktoré pri bežnom bicykli nie sú realizovateľné. V každom prípade ide o inteligentné bicykle, ktoré prispievajú k tomu, aby bolo každodenné používanie bicyklov v mestách príjemnejšie, bezpečnejšie a praktickejšie.

Zloženie

Zloženie

Frame: 100.0% Hliník

Tipy na skladovanie a údržbu

Tipy na skladovanie

Ak je to možné,<br /> bicykel skladujte na mieste chránenom pred vonkajším prostredím alebo ho prikryte plachtou.<br /> Ak batériu nebudete dlhšie používať, vyberte ju a odložte na temperované miesto.

Obmedzenia používania

Aj napriek geolokalizácii môžete použiť bezpečnostný zámok.

TESTOVANIE A ZÁRUKA

Záruka

2 Roky/ov

Schválené

Tento bicykel vyvinuli a vylepšili naše vývojové tímy, následne bol testovaný a schválený skupinou používateľov, aby čo najlepšie zodpovedal očakávaniam mestských cyklistov.

Videá