QUECHUA
Kód
8810403
4898411
Pánske tričko NH500 Fresh tmavomodré
15,00 €
Dostupnosť v predajni
Dostupnosť v predajni
Náš tím navrhol toto tričko NH500 Fresh na pravidelnú turistiku v rovinatom teréne.
VÝHODY
Hebkosť
Hebkosť bavlny (49,5 %) pri priamom kontakte s pokožkou.Nízka hmotnosť
Hmotnosť trička vo veľkosti L: 145 g.Voľnosť pohybu
Pohodlný strih a pružný úplet.Menšie podráždenie pokožky
Vyhotovenie bez švov na bokoch.Rýchle schnutie
50,5 % polyesteru rýchlo odvádza vlhkosť.Pohodlie
Technológia bez švov obmedzuje podráždenie. Pohodlný strih.TECHNICKÝ POPIS
Pohodlie a funkčnosť: technológia „bodysize“
Aby sme obmedzili podráždenie a zachovali trvanlivosť trička a teda zabránili, aby sa skrúcalo, použili sme výrobnú techniku nazývanú „Bodysize“. Táto technika umožňuje utkať tričko v celku ako valec a zaisťuje pohodlie pri nosení vďaka bezšvovému dizajnu.
Zloženie
Zloženie
Hlavná tkanina: 49.5% Bavlna, 50.5% Polyester
Tipy na skladovanie a údržbu
VšETKY TYPY žEHLENIA.
MAXIMáLNA TEPLOTA PRANIA 30 °C.
ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE 150 °C.
ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE žEHLIACEJ DOSKY 110 °C. - OšETRENIE PAROU MôžE SPôSOBIť NEZVRATNé POšKODENIE.
ŽEHLENIE PRI MAXIMáLNEJ TEPLOTE 200 °C.
Tipy na skladovanie
Tričko odporúčame skladovať poskladané na suchom mieste.
TESTOVANIE A ZÁRUKA
Otestujte produkt
Náš vývojový tím navrhuje, vytvára a vyvíja produkty značky Quechua vo Francúzsku na úpätí pohoria Mont Blanc.
Testujeme ich v teréne s ďalšími turistami, aby sme sa presvedčili o ich pohodlnosti a odolnosti. Napríklad les vo Fontainebleau, Bretónsko či Korzika, absolvujeme čo najviac turistických trás v každom počasí. Na vašom názore nám záleží!
Záruka
2 Roky/ov
Schválené
Tričko NH500 Fresh testovalo a schválilo mnoho turistov počas turistiky na turistických chodníkoch v Bretónsku a Hornom Savojsku.
Výrobky Quechua testujeme v prírode v podmienkach, s ktorými sa počas turistiky stretnete, aby vyhovovali vašim potrebám.
Naši návrhári a nezávislí účastníci testov overujú vlastnosti výrobkov počas ich vývoja až po uvedenie na trh.