Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.
Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.

Rozmysleli ste si to?
Na výmenu tovaru v predajniach Decathlon a na e-shope Decathlon máte až 365 dní

Vrátenie alebo výmena tovaru

U nás v Decathlone sme hrdí na kvalitu našich výrobkov a a najdôležitejšia je pre nás spokojnosť zákazníkov. Preto, ak nie ste spokojný s vašim výrobkom, máte 365 dní na jeho vrátenie. Pri vrátení je dôležité máť doklad o kúpe alebo založený zákaznícky účet, na ktorý bol nákup tovaru zaznamenaný.

Produkty, ktoré podliehajú znehodnoteniu (potraviny, nápoje, sporrebný tovar a tiež personalizované produkty) nie je možné vrátiť alebo vymeniť.

Na všetky produkty predávané v Decathlone poskytujeme tiež zákonnú záručnú dobu. Na niektoré produkty túto záruku dokonca rozširujeme nad zákonom stanovanú lehotu.

Produkt nie je možné vymeniť alebo vrátiť, ak ste odstránili látkove visačky, kódy RFID a pod.

Za túto nepríjemnosť sa vám ospravedlňujeme. Pokiaľ k vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, môžete ho vymeniť v ktorejkoľvek našej pobočke. Je možné ho zaslať späť cez kuriéra SPS a my vám zašleme správny produkt. Poštovné k nám aj zaslanie správneho produktu neplatíte. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Produkty môžete vrátiť alebo vymeniť na akejkoľvek predajni Decathlon. Stačí predložiť zákazníckú kartu, účtenku alebo v prípade online nákupu faktúru. Faktúru nájdete vo svojom zákazníckom účte kde zvolíte "Môj účet"-> "Moje objednávky" -> "Faktúra". Tu si môžte vytlačiť faktúru k objednávke z ktorej chcete produkt vrátiť.

Na svojom zákazníckom účtu zvoľte: "Môj účet" -> "Moje objednávky" -> "Vrátiť/vymeniť". Vyberte objednávku z ktorej chcete vrátiť produkty. Zvoľte "Vytvoriť vratku" a vyberte produkt alebo produkty, ktoré vraciate. Následne vyberte dôvod vrátenia.
- Vraciate produkty - zvoľte vrátenie peňazí a do poznámky pridajte číslo vášho bankového účtu.
- Chcete produkt vymeniť - vyberte požadovanú veľkosť produktu.
Vratku potvrďte a k balíčku priložte informácie, ktoré sa vám zobrazia.

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis) v rámci služieb zákazníkom vám kuriéra objednáme na vami zvolenú adresu a zaplatíme za vás poštovné. Stačí, ak nám napíšte cez kontaktný formulár vaše údaje (meno, adresu vyzdvihnutia balíčku, telefónne číslo). Do balíčku, prosíme, nezabudnite pribaliť informácie o vrátení alebo výmene produktov, ktoré získate vytvorením Vratky v sekcii "Môj účet" -> "Moje objednávky" -> "Vrátiť/vymeniť". Takto sa nám podarí celý proces zrýchliť.