REZERVUJTE NA PREDAJNI A VYZDVIHNITE OD 1HOD! VÝDAJNÉ MIESTA NAŠICH OBCHODOV SÚ OTVORENÉ DO 20H. VIAC INFO TU.

Časté otázky

MÔŽEME VÁM PORADIŤ?

Vážení zákazníci, tovar zakúpený na predajni, je momentálne možné iba vrátiť. Tovar bude možné vymeniť, po znovuotvorení našich predajní. Na výmenu alebo vrátenie tovaru máte 365 dní.

Pre výmenu alebo vrátenie produktu je potrebný doklad o kúpe alebo založený zákaznícky účet, na ktorý bol nákup tovaru zaznamenaný.Tovar musí byť nepoužívaný a v pôvodnom balení .

Na výmenu / vrátenie produktu máte dve možnosti:

► 1. Na predajni:

- Produkty môžete vrátiť alebo vymeniť na ktorejkoľvek predajni Decathlon. Na svojom zákazníckom účte zvoľte:

MÔJ ÚČET→MOJE OBJEDNÁVKY→MOJE OBJEDNÁVKY

- Tu si môžete vytlačiť faktúru k Vašej objednávke pod tlačidlom FAKTÚRA. Na predajni stačí predložiť uvedenú faktúru a produkt. Iné dokumenty nie sú potrebné.

► 2. Cez E-SHOP:

- Na svojom zákazníckom účte zvoľte:

MÔJ ÚČET→MOJE OBJEDNÁVKY→VRÁTIŤ ALEBO VYMENIŤ TOVAR

-Vyberte si objednávku, z ktorej chcete vymeniť alebo vrátiť produkt pomocou tlačidla VRÁTIŤ/VYMENIŤ.

- Následne VYBERTE PRODUKT, ktorý vraciate alebo chcete vymeniť zadaním množstva a dôvodu vrátenia. Zvoľte tlačidlo VYTVORIŤ NÁVRATKU

- V zhrnutí potvrďte tlačidlom POTVRDIŤ ŽIADOSŤ O VRÁTENIE TOVARU. Zvolte tlačidlo VYTLAČIŤ a do Vášho balíka pribaľte vytlačenú návratku (pokiaľ nemáte možnosť návratku vytlačiť, na papier nám napíšte prosím číslo Vašej vytvorenej návratky a číslo Vašej objednávky).

Ako mám odoslať takto vytvorenú návratku?

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis) alebo prostredníctvom výdajného miesta spoločnosti Zásielkovňa.

V rámci služieb zákazníkom Vám radi objednáme kuriéra na Vami zvolenú adresu a zaplatíme za Vás poštovné. Prosíme, aby ste balík zabalili a pripravili na vyzdvihnutie. Urýchlite tým Vašu výmenu alebo vrátenie tovaru.

Vašu žiadosť o výmenu alebo vrátenie spracujeme do 14 dní od odoslania.


► 1. Prostredníctvom Zásielkovne:

Pre výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom výdajných miest spoločnosti Zásielkovňa stačí, ak prinesiete balík na jedno z výdajných miest, ktoré nájdete TU. Vopred si však, prosím, overte, či dané výdajné miesto je aj miestom na vrátenie zásielky. V rámci služieb zákazníkom je vrátenie zásielky taktiež zadarmo.

Maximálna hmotnosť zásielky musí byť do 10 kg a rozmer najdlhšej strany krabice max.120 cm.


► 2. Prostredníctvom SPS ( Slovak Parcel Service):

Pre výmenu alebo vrátenie tovaru prostredníctvom kuriéra spoločnosti Slovak Parcel Service stačí, ak vyplníte formulár OBJEDNANIE ZVOZU SPS, ktorý nájdete nižšie. Maximálna hmotnosť zásielky musí byť do 50 kg a rozmer najdlhšej strany krabice max.150 cm.

V prípade, že Vaša objednávka presahuje hmotnosť 50 kg alebo rozmer jednej strany krabice je väčší ako 150 cm, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na zákazníckej linke + 421 2 212 00 666.

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra Slovak Parcel Service alebo výdajného miesta Zásilkovne

Pri vrátení prostredníctvom kuriéra stačí, ak vyplníte formulár OBJEDNANIE ZVOZU SPS ktorý nájdet v maily o vytorení návratky .

Pri vrátení prostredníctvom Zásielkovne stačí, ak donesiete balík na najbližšie výdajne miesto Zásilkovne a nadiktujete kód obdržaní v maily o vytvorení návratky.

Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom, alebo zákazníckou kartou, s ktorou bol nákup uskutočnený. Pokiaľ reklamujete tovar na predajni Vaša reklamácia je, s ohľadom na skladové zásoby, vybavená takmer okamžite. Pre vrátenie produktu poštou vám nový produkt alebo vrátenú sumu za nákup pošleme do 14 dní.

Áno, nepoužívaný produkt môžete vrátiť do 365 dní na ktorejkoľvek predajni. V prípade, že ste produkt kupovali na predajni stačí Vám na výmenu alebo vrátenie pokladničný doklad. V prípade, že ste produkt kupovali online, prosíme, prineste si faktúru alebo si ju pripravte vo Vašom telefóne.

V tomto prípade je potrebné vytvoriť si návratku vo Vašom zákazníckom účte na výmenu/vrátenie produktu a objednať si kuriéra, ktorý je na naše náklady. Formulár na objednanie kuriéra nájdete nižšie.

- Ak tovar vymieňate alebo vraciate na predajni bude Vám v prípade dostupnosti na predajni tovar hneď vymenení za inú veľkosť, farbu, prípadne iný výrobok. Taktiež Vám na predajni môžu vrátiť aj finančné prostriedky. Na predajni môžete vymeniť alebo vrátiť výrobok zakúpený v ktorejkoľvek predajni alebo cez e-shop.

- V prípade, že ste mali online objednávku a rozhodli ste sa pre vrátenie tovaru cez kuriéra, doba vyzdvihnutia kuriérom je do 3 pracovných dní od vytvorenia návratky a objednania kuriéra. Od vyzdvihnutia návratky spracuje náš sklad výmenu alebo vrátenie štandardne do 14 dní.

Žiaľ, produkty, ktoré podliehajú znehodnoteniu ako potraviny a nápoje, spotrebný tovar a personalizované produkty (napr. S potlačou) nie je možné vrátiť. Taktiež by sme Vás radi upozornili, že bezpečnostné produkty (prilby, lezecké istiace prvky, laná, chrániče a pod.) musíme po vrátení znehodnotiť.

Preto Vás prosíme, aby ste si pred nákupom výrobok vyskúšali alebo sa s nami poradili. Vyhneme sa tak zbytočnej likvidácii týchto produktov, a tiež budeme šetriť naše životné prostredie.

V prípade, že vrátite celú objednávku vrátime Vám poštovné. V prípade, že vraciate iba časť objednávky pôvodné poštovné nevraciame. Našim verným zákazníkom sa snažíme vychádzať maximálne v ústrety preto znášame aj náklady spojené s dopravou vráteného produktu (podmienkou je využitie kuriéra spoločnosti SPS). Viac informácií nájdete v sekcii výmena / vrátenie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Užitočné odkazy

Zákaznícky servis
PONDELOK - PIATOK : 9:00 - 18:00
SOBOTA - NEDEĽA : 9:00 - 17:00
Zákaznícka linka
+421 2 212 00 666
Document