PRIPRAVUJEME PRE VÁS NOVÚ PREDAJŇU!

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU

NA VÝMENU TOVARU V PREDAJNIACH DECATHLON A NA E-SHOPE DECATHLON MÁTE AŽ 365 DNÍ


Pre výmenu alebo vrátenie produktu je potrebný doklad o kúpe alebo založený zákaznícky účet, na ktorý bol nákup tovaru zaznamenaný.Tovar musí byť nepoužívaný a v pôvodnom balení .

Produkty, ktoré podliehajú znehodnoteniu nie je možné vrátiť alebo vymeniť:

- potraviny a nápoje
- spotrebný tovar
- personalizované produkty (produkty s potlačou na mieru)

Radi by sme vás tiež upozornili, že v prípade vrátenia bezpečnostných produktov (ako sú prilby, lezecké istiace prvky, laná, chrániče a podobne), s ohľadom na bezpečnosť našich zákazníkov, musíme tieto produkty znehodnotiť. Prosíme Vás, aby ste si produkty vopred vyskúšali prípadne sa poradili s našim Zákazníckym centrom pred ich nákupom. Vyhneme sa tak zbytočnej likvidácii týchto produktov, a tiež budeme šetriť naše životné prostredie.


AKO? MÁTE DVE MOŽNOSTI:


NA PREDAJNI


Produkty môžete vrátiť alebo vymeniť na ktorejkoľvek predajni Decathlon. Na svojom zákazníckom účte zvoľte:

MÔJ ÚČET→MOJE OBJEDNÁVKY→MOJE OBJEDNÁVKY


Tu si môžete vytlačiť faktúru k Vašej objednávke pod tlačidlom FAKTÚRA. Na predajni stačí predložiť uvedenú faktúru a produkt. Iné dokumenty nie sú potrebné.



CEZ E-SHOP


Na svojom zákazníckom účte zvoľte:

MÔJ ÚČET→MOJE OBJEDNÁVKY→VRÁTIŤ ALEBO VYMENIŤ TOVAR


Následne VYBERTE PRODUKT, ktorý vraciate alebo chcete vymeniť zadaním množstva a dôvodu vrátenia. Zvoľte tlačidlo VYTVORIŤ NÁVRATKU

V zhrnutí potvrďte tlačidlom POTVRDIŤ ŽIADOSŤ O VRÁTENIE TOVARU Zvolte tlačidlo VYTLAČIŤ a do Vášho balíka pribaľte vytlačenú návratku (pokiaľ nemáte možnosť návratku vytlačiť, na papier nám napíšte prosím číslo Vašej vytvorenej návratky a číslo Vašej objednávky).


AKO MÁM ODOSLAŤ TAKTO VYTVORENÚ NÁVRATKU?

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis). V rámci služieb zákazníkom Vám radi objednáme kuriéra na Vami zvolenú adresu a zaplatíme za Vás poštovné. Stačí, ak vyplníte formulár OBJEDNANIE ZVOZU SPS

.

Vašu žiadosť o výmenu alebo vrátenie spracujeme do 14 dní od odoslania.