NÁŠ ESHOP JE PRE VÁS OTVORENÝ NONSTOP A OBJEDNÁVKY VÁM DORUČÍME BEZPEČNE AŽ DOMOV. NAŠE PREDAJNE OSTÁVAJÚ ZATVORENÉ AŽ DO ODVOLANIA. VIAC INFORMÁCIÍ NÁJEDTE TU

Rozmysleli ste si to?

Na výmenu tovaru v predajniach Decathlon a na e-shope Decathlon máte až 365 dní

Vrátenie alebo výmena tovaru zadarmo

Z dôvodu uzatvorenie našich predajní, momentálne nie je možné vymeniť alebo vrátiť produkt na predajni. Produkty, nakúpené cez eshop, môžete vrátiť našim štandardným spôsobom cez doručovaciu spoločnosť SPS.

U nás v Decathlone sme hrdí na kvalitu našich výrobkov a najdôležitejšia je pre nás spokojnosť zákazníkov. Preto, ak nie ste spokojní s vašim výrobkom, máte 365 dní na jeho vrátenie. Pri vrátení je dôležité mať doklad o kúpe alebo založený zákaznícky účet, na ktorý bol nákup tovaru zaznamenaný.

Produkty, ktoré podliehajú znehodnoteniu (potraviny, nápoje), spotrebný tovar a personalizované produkty nie je možné vrátiť alebo vymeniť. Produkty na vrátenie musia byť v originálnom obale, nepoužité, nepoškodené, vrátane prípadného príslušenstva.

Radi by sme vás tiež upozornili, že v prípade vrátenia bezpečnostných produktov (ako sú prilby, lezecké istiace prvky, laná, chrániče a podobne), s ohľadom na bezpečnosť našich zákazníkov, musíme tieto produkty znehodnotiť. Prosíme vás, aby ste si produkty vopred vyskúšali prípadne sa poradili s našim Zákazníckym centrom pred ich nákupom. Vyhneme sa tak zbytočnej likvidácii týchto produktov a tiež budeme šetriť naše životné prostredie.

Na všetky produkty predávané v Decathlone poskytujeme aj zákonnú záručnú dobu. Na niektoré produkty túto záruku dokonca rozširujeme nad zákonom stanovenú lehotu.

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis) alebo na predajni. V rámci služieb zákazníkom vám kuriéra objednáme na vami zvolenú adresu a zaplatíme za vás poštovné.

Prosím neposielajte nám balíčky poštou pretože budú odmietnuté. Radi pre Vás zabezpečíme kuriéra a zaplatíme náklady na dopravu za Vás.