Služby
Zákaznícky účet
Pre nákup na stránke decathlon.sk je podmienkou byť zaregistrovaný a teda mať zákaznícky účet.
Vďaka zákazníckemu účtu vieme zachovať Vašu históriu nákupov, či už online alebo aj z kamennej predajne - takto sa ku svojim nákupom viete vrátiť aj v budúcnosti.
V zákazníckom účte si uložíte svoje kontaktné údaje, čo Vám pri vytváraní objednávky urýchli nákupný proces a zároveň Vás vieme v prípade nevyhnutnosti bezproblémov kontaktovať.
Registrovať sa u nás môžete priamo cez e-mail alebo cez Facebook, Google, Apple aplikáciu.
Ak bude vyžiadané vytvorenie hesla, vymyslite si unikátne, silné heslo a kliknite na tlačidlo "Potvrdiť".
Konto bude vytvorené a na Vami zadanú e-mailovú adresu Vám príde potvrdzovacia správa.
V tomto momente by ste už mali byť prihlásený na našej stránke. Kontaktné informácie si vyplníte v sekcií "Moje adresy" potom čo kliknete na "Váš športový profil" v pravom hornom rohu obrazovky(na počítači) alebo v ľavom hornom menu(na mobile).
Prihlásenie
Na počítači kliknite na horné pravé políčko Môj účet, následne kliknite na políčko Prihlásiť sa/zaregistrovať sa (na mobile ho nájdete vľavom hornom menu). Ak zákaznícky účet máte vytvorený, zadajte email a heslo (alebo zvolte aplikáciu, cez ktorú ste sa zaregistrovali). Kliknite na Potvrdiť a následne budete prihlásený vo Vašom zákazníckom účte.
Odhlásenie
Na odhlásenie postupujte tak ako pri prihlásení(na počítači). Na mobile sa odhlásite ak prejdete do Vášho účtu, kliknete na "Môj športový profil" a v menu nájdete tlačidlo "Odhlásenie".
Zrušenie zákazníckeho účtu prebieha za pomoci nášho zákazníckeho centra. Prosíme Vás o zaslanie žiadosti cez tento formulár, alebo nás kontaktujte telefonicky.
-
1.
Kedy a kde uvidím svoje nákupy v Decathlone?
Všetky online nákupy a objednávky realizované na predajni si môžete zobraziť vo svojom zákazníckom účte v sekcii "História nákupov".
Faktúra za nákup online je viditeľná vo chvíli, keď je zásielka expedovaná z nášho skladu.
Pokladničné doklady za nákupy v kamennej predajni sa zobrazia vo Vašom zákazníckom účte do 2 dní od nákupu. -
2.
Nemôžem sa prihlásiť do zákazníckeho účtu. Ako postupovať?
V tomto prípade doporučujeme aby ste vyskúšali resetovať svoje heslo do vášho zákazníckeho účtu pomocou tlačidla "Zabudli ste heslo?".
Kliknite na políčko v pravom hornom rohu "Môj účet - Prihlásiť sa/zeregistrovať sa" zadajte Váš e-mail, zvoľte "Ďalej" a "Zabudli ste heslo?".
Obratom obdržíte e-mail so šesťmiestnym kódom pre zmenu hesla.
Pozor, kód má kvôli bezpečnosti obmedzenú časovú platnosť. Pokiaľ by Vám kód nedorazil, skontrolujte tiež zložku Spam či Hromadné/Nevyžiadané správy.
V prípade, že sa aj napriek zmene hesla neviete prihlásiť, prosím kontaktujte naše zákaznícke centrum. -
3.
Ako môžem zrušiť svoj zákaznícky účet?
Zrušenie zákazníckeho účtu prebieha za pomoci nášho zákazníckeho centra. Prosíme Vás o zaslanie žiadosti cez tento formulár, alebo nás kontaktujte telefonicky. - Všetky časté otázky chevron_right