Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.
Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.
10 najčastejších otázok

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis) v rámci služieb zákazníkom vám kuriéra objednáme na vami zvolenú adresu a zaplatíme za vás poštovné. Stačí, ak nám napíšte cez kontaktný formulár vaše údaje (meno, adresu vyzdvihnutia balíčku, telefónne číslo). Do balíčku, prosíme, nezabudnite pribaliť informácie o vrátení alebo výmene produktov, ktoré získate vytvorením Vratky v sekcii "Môj účet" -> "Moje objednávky" -> "Vrátiť/vymeniť". Takto sa nám podarí celý proces zrýchliť.

Pre nákup v našom e-shope je potrebné sa prihlásiť pod svoj Decathlon vernostný účet. Pokiaľ vernostný účet nemáte, môžete si ho vytvoriť osobne v ktorejkoľvek predajni alebo online tu.

Na prihlasovacej stránke kliknite na „Zabudli ste heslo?“ a vyplňte e-mail, pod ktorým ste si účet vytvorili. Obratom dostanete e-mail s odkazom na zmenu hesla.

Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom tu a objednávku vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej odovzdaním dopravcovi. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e­-mailom.

Ceny sú vo väčšine prípadov na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach. Avšak v prípade produktov, ktoré sa viac nebudú vyrabať a predávať sa naše obchody nezávisle môžu rozhodnúť o znížení ich ceny a zaradení do dopredaja. Rovnako v e-shope sa budnú ponúkať dopredajové produkty za znížené ceny.

Tovar objednaný prostredníctvom e­shopu môžete vrátiť alebo vymeniť v ktorejkoľvek z našich predajní alebo zaslaním balíku späť kuriérom SPS (Pri zásielkach nad 50kg zabezpečuje spoločnosť DB Schenker) . Tovar môžete vrátiť do 365 dní od jeho zakúpenia na vrátenie je potrebné predložiť doklad o kúpe alebo uviesť zákaznícky účet, na ktorý bol tovar nakúpený. Garancia vrátenia tovaru sa vzťahuje aj na nákup v kamennej predajni. Celý proces vrátenia zaslaním balíku nájdete na stránke Výmena a vrátenie.

Objednávku môžete uhradiť týmito spôsobmi: platobnou kartou a darčekovou kartou počas nákupného procesu v e-shope alebo na dobierku. Objednávky nie je možné hradiť prevodom na účet.

O dobe doručenia budte informovaný pri výbere dopravy. Doba doručenia závisí od vybraných produktov a spôsobu dopravy.

Áno, služba Klikni@Vyzdvihni Vám umožňuje vybrať si predajňu, na ktorej si môžete vyzdvihnúť objednaný tovar. Tento spôsob dopravy je bezplatný. Viac informácií o službe Klikni@Vyzdvihni nájdetetu.

Nie, bohužiaľ, to nie je možné. Dopravná spoločnosť Slovak Parcel Service naše objednávky cez víkendy a sviatky nedoručuje. Počas víkendu však môžete vyzdvihnúť vašu objednávku v našich predajniach či už cez službu Rezervácia na predajni alebo KLIKNI@VYZDVIHNI

Môžeme Vámpomôcť?
FAQ
Feedback