Či Vám bude produkt doručený do Vianoc sa dozviete pod tlačidlom "Pridať do košíka"
Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.
Pre vyhľadávanie prosím vyplňte toto pole.
10 najčastejších otázok

Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS (Slovak Parcel Servis) v rámci služieb zákazníkom vám kuriéra objednáme na vami zvolenú adresu a zaplatíme za vás poštovné. Stačí, ak nám napíšte cez kontaktný formulár vaše údaje (meno, adresu vyzdvihnutia balíčku, telefónne číslo). Do balíčku, prosíme, nezabudnite pribaliť informácie o vrátení alebo výmene produktov, ktoré získate vytvorením Vratky v sekcii "Môj účet" -> "Moje objednávky" -> "Vrátiť/vymeniť". Takto sa nám podarí celý proces zrýchliť.

Na nákup v našom e-shope musíte byť prihlásení pod svojím Decathlon zákazníckym účtom. Ak ste si vytvorili Decathlon účet na predajni, nie je potrebné sa zaregistrovať. Stačí sa prihlásiť rovnakými údajmi, ktoré ste na predajni zadali. V prípade, že účet zatiaľ nemáte môžete sa zaregistrovať online počas nákupného procesu v e-shope. Pri ďalšom prihlásení už nie je potrebné vypĺňať vaše údaje a adresu.

Na prihlasovacej stránke kliknite na „Zabudli ste heslo?“ a vyplňte e-mail, pod ktorým ste si účet vytvorili. Obratom dostanete e-mail s odkazom na zmenu hesla.

p>Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom tu a objednávku vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej odovzdaním dopravcovi. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e­-mailom.

Ceny sú vo väčšine prípadov na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach. Avšak v prípade produktov, ktoré sa viac nebudú vyrabať a predávať sa naše obchody nezávisle môžu rozhodnúť o znížení ich ceny a zaradení do dopredaja. Rovnako v e-shope sa budnú ponúkať dopredajové produkty za znížené ceny.

Tovar objednaný prostredníctvom e­shopu môžete vrátiť alebo vymeniť v ktorejkoľvek z našich predajní alebo zaslaním balíku späť kuriérom SPS. Tovar môžete vrátiť do 365 dní od jeho zakúpenia na vrátenie je potrebné predložiť zákazn, s ktorou bol nákup uskutočnený alebo faktúru. Garancia vrátenia tovaru sa vzťahuje aj na nákup v kamennej predajni. Celý proces vrátenia zaslaním balíku nájdete na stránke Výmena a vrátenie.

Objednávku môžete uhradiť týmito spôsobmi: platobnou kartou a darčekovou kartou počas nákupného procesu v e-shope alebo na dobierku. Objednávky nie je možné hradiť prevodom na účet.

O dobe doručenia budte informovaný pri výbere dopravy. Doba doručenia závisí od vybraných produktov a spôsobu dopravy.

Áno, služba Klikni@Vyzdvihni Vám umožňuje vybrať si predajňu, na ktorej si môžete vyzdvihnúť objednaný tovar. Tento spôsob dopravy je bezplatný. Viac informácií o službe Klikni@Vyzdvihni nájdetetu.

Poštovné zadarmo neposkytujeme. Ponúkame Vám najnižšie možné ceny poštovného, aby sme Vám mohli sprístupniť potešenie a výhody, ktoré šport prináša.

Nie, bohužiaľ, to nie je možné. Dopravná spoločnosť Slovak Parcel Service naše objednávky cez víkendy a sviatky nedoručuje. Počas víkendu však môžete vyzdvihnúť vašu objednávku v našich predajniach či už cez službu Rezervácia na predajni alebo KLIKNI@VYZDVIHNI

Môžeme Vámpomôcť?
FAQ
Feedback