REZERVUJTE NA PREDAJNI A VYZDVIHNITE OD 1HOD! VÝDAJNÉ MIESTA NAŠICH OBCHODOV SÚ OTVORENÉ DO 20H. VIAC INFO TU.
Kód : 8577833
Pridať k obľúbeným
Výrobok už bol pridaný
PLAVKY A VÝBAVA NA VOD. GYMN. A AQUABIKE

Záťaž do vody Pullpush zo sieťoviny na aquagymnastiku a aquafitness 1 pár modrá NABAIJI

NABAIJI
4.3/5
4.3/5
DECATHLON.SK
  • Doručenie na predajňu Odhadovaný dátum doručenia od 16/04/2021 Zadarmo
  • Výdajné miesto Odhadovaný dátum doručenia od 19/04/2021 1.99
  • Doručenie domov Odhadovaný dátum doručenia od 19/04/2021 2.99
Túto sieťovinovú činku pullpush sme navrhli na zvýraznenie kardiovaskulárneho cvičenia a odporu vody pri cvičení aquafitness. Hľadáte pomôcku na budovanie svalovej hmoty a zlepšenie kardio cvičenia v bazéne? Materiál je v sieťke, na zvýšenie intenzity odporu bude potrebné zrýchliť rytmus pohybov!

Výhody

Posilňovanie Cviky obmieňajte, aby ste spevňovali celú hornú časť tela.
Univerzálne použitie Umožňuje rozmanité cvičenia na spevnenie hornej časti tela.

Technický popis

Prečo cvičiť aquagymnastiku alebo aquafitness?

Po ponorení do vody sa telo nadnáša a všetky pohyby sa uľahčia, aj keď voda vytvára väčší odpor ako vzduch a vyžaduje, aby svaly pracovali viac. Svaly pracujú ťažšie bez toho, aby ste si to vôbec uvedomovali, takže aquagymnastika má tú výhodu, že cvičenie je pomerne príjemné.
Už viac neváhajte! Posilníte si telo, srdce, zdravie a zlepší sa vám nálada.

Využite odpor vody, aby ste si posilnili a vyrysovali telo

Urobte svoje cvičenie aquafitness ešte dynamickejším, zvýšte svoju vytrvalosť a spevnite si telo.
S pomôckou Pullpush sa jednoducho manipuluje, vďaka veľkému perforovanému povrchu ju ľahko uchopíte a pri cvičení si zvýšite odpor vody.
Umožňuje vám pracovať na 2 cieľoch:
- na srdcovom rytme vďaka rýchlosti a energii, ktorú vložíte do pohybu
- na posilňovaní hornej časti tela vďaka odporu vody

Prečo je dôležité spevňovať si svalstvo?

Spevňovacie cviky pomáhajú odstraňovať slabé miesta svalstva celého tela. Pomocou cvikov s váhou vlastného tela alebo ľahkého odporu sa môžete pri spevňovaní svalstva zamerať na konkrétnu oblasť. Posilňovanie svalov je okrem športovej aktivity tiež veľmi dobrým cvičením na zvýšenie fyzickej kondície. Urýchlite tak svoje napredovanie a zvýšite výkon.

Balenie

Sieťovinová záťaž Pullpush sa predáva v páre.

Použitie

Chyťte rukoväte a ponorte ramená pod vodu, aby ste zvýšili účinok cvičenia. Obmieňajte uchopenie rukovätí na rôznorodejšie cvičenie.

Pozícia pri cvičení a niekoľko tipov na cviky

Základná pozícia: Držte rovný chrbát, nohy ukotvite do podlahy, mierne pokrčte kolená a môžete sa dať do cvičenia!

Cvik č. 1: Spevnenie pliec a ramien

Zaujmite základnú pozíciu, pokrčte ruky v lakťoch, umiestnite ich do výšky hrudníka a naťahujte ich striedavo pozdĺž tela.

Cvik č. 2: Spevnite si chrbát, plecia a ramená

Zaujmite základnú pozíciu, pokrčte ruky v lakťoch a pritisnite ich na rebrá, dlane smerujte nahor, striedavo naťahujte ruky. Následne otáčajte plecami a snažte sa priblížiť lakte k sebe za chrbtom.

Cvik č. 3: Spevnite si plecia, ramená a brušné svaly

Zaujmite základnú pozíciu, pokrčte lakte a pritisnite ich na svoje rebrá, dlane smerujte nahor. Striedavo skrížením naťahujte ruky, pričom rotujte trup na jednu a druhú stranu.

Zobraziť viac Zobraziť menej

Zloženie/rady

Zloženie
Hlavná tkanina
100% polyester
Rúčka
20% termoplastická guma, 80% polykarbonát
Tipy na údržbu Po použití opláchnite v čistej vode.

Naše záväzky

Záruka 2 roky.

Vaše hodnotenie