Kód : 8518643
Pridať k obľúbeným
Výrobok už bol pridaný
TYČINKY, GÉLY A PRÍPRAVKY PO SÚŤAŽI

Chrumkavá tyčinka na regeneráciu CRUNCHY RECOVERY BAR 55 g banán a karamel APTONIA

APTONIA
4.4/5
4.4/5
DECATHLON.SK
  • Doručenie na predajňu Odhadovaný dátum doručenia od 24/05/2022 Zadarmo
  • Výdajné miesto Odhadovaný dátum doručenia od 24/05/2022 2.99
  • Doručenie domov Odhadovaný dátum doručenia od 24/05/2022 3.99
Náš tím vytvoril túto tyčinku, aby ste sa po intenzívnej/dlhšej aktivite rýchlejšie zotavili. Práve ste dokončili ťažký tréning? Táto lahodná tyčinka vám poskytne všetko potrebné na rýchlejšiu regeneráciu a novú aktivitu.

Výhody

Energetická hodnota Prísun 230 Kcal v 1 tyčinke.
Koncentrácia proteínov Obsahuje 17 g bielkovín v 1 tyčinke.
Zníženie únavy Vitamíny B6, B12 a C prispievajú k zníženiu únavy.
Antioxidačné vlastnosti Vitamín C a zinok prispievajú k ochrane buniek pred oxidačným stresom.
Efektívne využitie energie Vitamíny B6, B12 a C prispievajú k normálnemu energetickému metabolizmu.

Technický popis

Výrobok vytvorený na regeneráciu

Aby ste zaručili jej účinnosť, ideálne je konzumovať ju pol hodiny po cvičení. Prečo sacharidy? Sacharidy prispievajú k obnove normálnej funkcie svalov (kontrakcii) po mimoriadne intenzívnom a/alebo dlhodobom fyzickom cvičení, ktoré spôsobuje únavu svalov a vyčerpanie glykogénových zásob v kostrovej svalovine. Prečo bielkoviny? Bielkovina podporuje obnovu svalových vlákien poškodených námahou.

Čo dopĺňať s tyčinkou?

Voda na rehydratáciu (viac-menej v závislosti od potenia) postupným dopĺňaním; sodík pre hydratáciu a lepšiu absorpciu sacharidov; hydrogenuhličitan pre tlmenie kyslosti. Preto sa odporúča voda bohatá na hydrogén uhličitany, draslík a sodík.

Kedy si mám dať dávku na udržanie energie?

Priveľa vecí škodí! Dávka na udržanie sa po námahe nie je nevyhnutná v prípade, ak ste cvičili krátko alebo ľahko alebo ak sa do hodiny najete (pozor, strava musí byť dostatočne bohatá na sacharidy, bielkoviny a antioxidanty).

"Čím viac proteínov, tým lepšie"; "Whey pomáha pri regenerácii najlepšie". Stop mýtom!

Nemá zmysel užívať veľa proteínov. Regenerácia a rekonštrukcia svalov nebudú lepšie, ak im dodáte 20 g proteínov. Izolovaný prísun proteínov neumožňuje optimálnu regeneráciu. Ak chcete zlepšiť svalovú obnovu a ukladanie svalového glykogénu, je lepšie k proteínom pridať sacharidy.

Malá rada

Popri fyzickej aktivite je dôležité si zachovať pestrú, vyváženú stravu a zdravý životný štýl. Pravidelne dopĺňajte tekutiny.

Tabulka nutričných hodnôt

Výživové hodnoty: 100 g | 55 g (1 tyčinka). Energetická hodnota: 1753 kJ - 418 kcal | 964 kJ - 230 kcal. Tuky: 18,0 g | 9,7 g. Z toho nasýtené mastné kyseliny: 11,0 g | 6,3 g. Sacharidy: 35,0 g | 19,0 g. Z toho cukry: 19,0 g | 10,0 g. Bielkoviny: 31,0 g | 17,0 g. Soľ: 0,49 g | 0,27 g. Vitamín B1 0,30 mg (28 %)* | 0,17 mg (15 %)*. Vitamín B6 0,44 mg (31 %)* | 0,24 mg (17 %)*. Vitamín B12 0,89 µg (36 %)* | 0,49 µg (20 %)*. Vitamín C 25,1 mg (31 %)* | 13,8 mg (17 %)*. Zinok 3,0 mg (31 %)* | 1,7 mg (17 %)*. *% referenčný denný prísun.

Hmotnosť

0,055 kg

Zobraziť viac Zobraziť menej

Zloženie/rady

Tipy na skladovanie Tyčinku odporúčame skladovať na suchom a chladnom mieste.
Obmedzenie v používaní Uchovávajte mimo dosahu detí.
Poznámka Pre optimálnu regeneráciu sa odporúča prijať 4 g sacharidov/kg telesnej hmotnosti (všetky zdroje sacharidov) od 4 do 6 hodín po námahe.
Pri dlhšom používaní (viac ako 2 mesiace) sa poraďte s lekárom alebo dietetikom.
Tento výrobok je nevhodný v prípade poškodenia obličiek, pečene, pre tehotné ženy a osoby mladšie ako 14 rokov.

Naše záväzky

Vaše hodnotenie