REZERVUJTE NA PREDAJNI A VYZDVIHNITE OD 1HOD! VÝDAJNÉ MIESTA NAŠICH OBCHODOV SÚ OTVORENÉ DO 20H. VIAC INFO TU.
Kód : 8518642
Pridať k obľúbeným
Výrobok už bol pridaný
TYČINKY, GÉLY A PRÍPRAVKY PO SÚŤAŽI

Chrumkavá tyčinka na regeneráciu CRUNCHY RECOVERY BAR 55 g, 4 ks arašidy-karamel APTONIA

APTONIA
4.3/5
4.3/5

Príchuť : Arašidy

DECATHLON.SK
  • Doručenie na predajňu Odhadovaný dátum doručenia od 20/04/2021 Zadarmo
  • Výdajné miesto Odhadovaný dátum doručenia od 22/04/2021 1.99
  • Doručenie domov Odhadovaný dátum doručenia od 22/04/2021 2.99
Náš tím vytvoril túto tyčinku, aby ste sa po intenzívnej/dlhšej aktivite rýchlejšie zotavili. Práve ste dokončili ťažký tréning?Táto lahodná tyčinka vám poskytne všetko potrebné na rýchlejšiu regeneráciu a novú činnosť.

Výhody

Energetická hodnota Obsahuje 230 až 234 kcal na tyčinku v závislosti od príchute (pozri nižšie).
Koncentrácia proteínov Obsahuje 16 až 17 g bielkovín na tyčinku v závisl. od príchute (pozri nižšie).
Zníženie únavy Vitamíny B6, B12 a C prispievajú k zníženiu únavy.
Antioxidačné vlastnosti Vitamín C a zinok prispievajú k ochrane buniek pred oxidačným stresom.
Efektívne využitie energie Vitamíny B6, B12 a C prispievajú k normálnemu energetickému metabolizmu.

Technický popis

Výrobok vytvorený na regeneráciu

Aby ste zaručili jej účinnosť, ideálne je konzumovať ju pol hodiny po cvičení. Prečo sacharidy?Sacharidy prispievajú k obnove normálnej funkcie svalov (kontrakcii) po mimoriadne intenzívnom a/alebo dlhodobom fyzickom cvičení, ktoré spôsobuje únavu svalov a vyčerpanie glykogénových zásob v kostrovej svalovine.Prečo bielkoviny?Bielkovina podporuje obnovu svalových vlákien poškodených námahou.

Čo dopĺňať s tyčinkou?

Voda na rehydratáciu (viac-menej v závislosti od potenia) postupným dopĺňaním; sodík pre hydratáciu a lepšiu absorpciu sacharidov;hydrogenuhličitan pre tlmenie kyslosti.Preto sa odporúča voda bohatá na hydrogén uhličitany, draslík a sodík.

Kedy si mám dať dávku na udržanie energie?

Priveľa vecí škodí!Dávka na udržanie sa po námahe nie je nevyhnutná v prípade, ak ste cvičili krátko alebo ľahko alebo ak sa do hodiny najete (pozor, strava musí byť dostatočne bohatá na sacharidy, bielkoviny a antioxidanty).

"Čím viac proteínov, tým lepšie" ; "Whey pomáha pri regenerácii najlepšie". Stop mýtom!

Nemá zmysel užívať veľa proteínov.Regenerácia a rekonštrukcia svalov nebudú lepšie, ak im dodáte 20 g proteínov.Izolovaný prísun proteínov neumožňuje optimálnu regeneráciu. Ak chcete zlepšiť svalovú obnovu a ukladanie svalového glykogénu, je lepšie k proteínom pridať sacharidy.

Malá rada

Popri fyzickej aktivite je dôležité si zachovať pestrú, vyváženú stravu a zdravý životný štýl. Pravidelne dopĺňajte tekutiny.

Tabulka nutričných hodnôt

Výživové hodnoty: 100 g | 55 g (1 tyčinka). Energetická hodnota: 1786 kJ - 426 kcal | 982 kJ - 234 kcal Tuky: 17 g | 9,6 g. Z toho nasýtené mastné kyseliny: 10 g | 5,7 g. Sacharidy: 40 g | 22 g. Z toho cukry: 24 g | 13 g. Bielkoviny: 30 g | 16 g. Soľ: 0,75 g | 0,41 g Vitamín B1 0,34 mg (31 %)* | 0,19 mg (17 %)* Vitamín B6 0,45 mg (32 %)* | 0,25 mg (18 %)* Vitamín B12 0,80 µg (32 %)* | 0,44 µg (18 %)* Vitamín C 23,7 mg (30 %)* | 13,0 mg (16 %)* Zinok 2,9 mg (29 %)* | 1,6 mg (16 %)* *% referenčný denný prísun

Zobraziť viac Zobraziť menej

Zloženie/rady

Tipy na skladovanie Tyčinky skladujte sa chladnom a suchom mieste.
Obmedzenie v používaní Uchovávajte mimo dosahu detí.
Poznámka Pre optimálnu regeneráciu sa odporúča prijať 4 g sacharidov/kg telesnej hmotnosti (všetky zdroje sacharidov) od 4 do 6 hodín po námahe.
Pri dlhšom používaní (viac ako 2 mesiace) sa poraďte s lekárom alebo dietetikom.
Tento výrobok je nevhodný v prípade poškodenia obličiek, pečene, pre tehotné ženy a osoby mladšie ako 14 rokov.

Naše záväzky

Vaše hodnotenie