Otázky o nákupe

Na nákup v našom e-shope musíte byť prihlásení pod svojím Decathlon zákazníckym účtom. Ak ste si vytvorili Decathlon účet na predajni, nie je potrebné sa zaregistrovať. Stačí sa prihlásiť rovnakými údajmi, ktoré ste na predajni zadali. V prípade, že účet zatiaľ nemáte môžete sa zaregistrovať online počas nákupného procesu v e-shope. Pri ďalšom prihlásení už nie je potrebné vypĺňať vaše údaje a adresu.

Na prihlasovacej stránke kliknite na „Zabudli ste heslo?“ a vyplňte e-mail, pod ktorým ste si účet vytvorili. Obratom dostanete e-mail s odkazom na zmenu hesla.

Objednávku môžete uhradiť týmito spôsobmi: platobnou kartou a darčekovou kartou počas nákupného procesu v e-shope alebo na dobierku. Objednávky nie je možné hradiť prevodom na účet.

Áno, služba Klikni@Vyzdvihni Vám umožňuje vybrať si predajňu, na ktorej si môžete vyzdvihnúť objednaný tovar. Tento spôsob dopravy je bezplatný. Viac informácií o službe Klikni@Vyzdvihni nájdete.tu.

Pokiaľ si zvolíte vyzdvihnutie objednávky cez službu Klikni@Vyzdvihni, objednávku zaplatíte online platobnou kartou.

V prípade výberu dopravy Klikni@Vyzdvihni (rovnako ako aj v prípade iných spôsobov dopravy) budete o dobe dodania informovaný počas nákupného procesu. Pokiaľ sú Vami zvolené produkty dosptupné priamo na Vašmi zvolenej predajni môžete si zvoliť možnosť Rezervácia na predajni, kde Vám budú produkty pripravené do 1 hodiny od rezervácie.

Všetky nákupy a pridané si môžete zobraziť po prihlásení do vášho účtu. Nákupy uskutočnené na predajniach budú do účtu pridané do 7 dní od nákupu.

Ceny sú vo vätšine prípadov na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach. Avšak v prípade produktov, ktoré sa viac nebudú vyrabať a predávať sa naše obchody nezávisle môžu rozhodnúť o znížení ich ceny a zaradení do dopredaja. Rovnako v e-shope sa budnú ponúkať dopredajové produkty za znížené ceny.

Poštovné zadarmo neposkytujeme. Snažili sme sa pre Vás vyjednať najnižšie možné ceny poštovného, aby sme Vám mohli sprístupniť potešenie a výhody, ktoré šport prináša. Máte možnosť vyzdvihnúť si produkty na našich predajniach vďaka službe Rezervacia na predajni alebo Klikni@Vyzdvihni.

​Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Pokiaľ Vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, môžete ho vymeniť v ktorejkoľvek našej pobočke. Je možné ho zaslať späť a my Vám zašleme správny produkt a uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíku k nám (podmienkou je využitie kuriéra SPS) aj za zaslanie správneho produktu. Ako postupovať pri vártení tovaru nájdete tu.

Tovar objednaný prostredníctvom e­shopu môžete vrátiť alebo vymeniť v ktorejkoľvek z našich predajní. Tovar môžete vrátiť do 365 dní od jeho zakúpenia na vrátenie je potrebné predložiť zákaznícku kartu, s ktorou bol nákup uskutočnený, alebo faktúru. Garancia vrátenia tovaru sa vzťahuje aj na nákup v kamennej predajni.

Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom, alebo zákazníckou kartou, s ktorou bol nákup uskutočnený. Pokiaľ reklamujete tovar na predajni Vaša reklamácia je, s ohľadom na skladové zásoby, vybavená takmer okamžite. Pre vrátenie produktu pošou vám nový produkt alebo vrátenú sumu za nákup pošleme do 14 dní.

Vrátenie tovaru pre nás zabezpečuje služba Slovak Parcel Service, presný postup nájdete na našej stránke na stránke Vrátenie a výmena.

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Ak ste dostali poškodený produkt, môžete ho vymeniť, či vrátiť do ktorejkoľvek našej predajne v SR alebo ho môžete vymeniť alebo vrátiť cez náš eshop spolu s originálnym dokladom a reklamačným formulárom. Viac o spôsobe vrátenia/výmeny tovaru nájdete na našej stránke tu Produkt Vám vymeníme a zašleme Vám nový. Nemusíte sa báť ďalšieho platenia poštovného – uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíku k nám, aj opätovné zaslanie nového produktu.

V prípade, že vraciate celú objednávku vrátime Vám poštovné. V prípade, že vraciate iba časť objednávky pôvodné poštovné nevraciame. Našim verním zákazníkom sa snažíme vychádzať maximálne v ústrety preto znášame aj náklady spojené s dopravou vráteného produktu (podmienkou je využitie kuriéra spoločnosti SPS). Viac informácií nájdete na stránke Vrátenie a výmena tovaru.

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Chýbajúci produkt Vám dodatočne zašleme a poštovné uhradíme za Vás.

Áno, svoju darčekovú kartu môžete využiť pri nákupe v e-shope. Počas nákupného procesu stačí zadať číslo vašej darčekovej karty a jej pin.