
Servis produktov a náhradné diely
Naším hlavným záväzkom je predĺžiť životnosť vašich produktov.

Bicykle

Fitnes stroje

Posilňovacie stroje

Kemping

Kolobežky

Kolieskové korčule

Kajaky

Paddleboary

Skateboardy

Basketbalové koše

Stolný tenis

Rybolov
Vážení zákazníci, ak ste nenašli náhradný diel, ktorý ste hľadali, alebo si nieste istí kompatibilitou s vaším produktom, neváhajte sa telefonicky obrátiť na našich technikov vo vašej predajni Decathlon.

Servis Pharos
+421 948 249 368
Servis Eurovea
+421 940 646 164
Servis Bory
+421 948 909 675
Servis Banská Bystrica
+421 940 637 002
Servis Košice
+421 940 946 919
Servis Liptovský Mikuláš
+421 948 059 954
Servis Martin
+421 432 211 680
Servis Nitra
+421 948 250 325
Servis Poprad
+421 940 947 079
Servis Prešov
+421 948 985 820
Servis Trenčín
+421 940 947 283
Servis Trnava
+421 948 992 886
Servis Žilina
+421 940 626 598
-
Je potrebné sa k vám na servis objednávať?
Na servis nie je potrebné sa vopred objednať, avšak ak sa chcete uistiť o vyťaženosti servisu, môžete sa informovať na čísle daného servisu. -
Robíte servis na počkanie?
Doba spracovania servisného úkonu sa líši od kapacity a náročnosti servisu, pre podrobnejšie informácie kontaktujte servis vo vašom meste.
-
Zahŕňajú ceny služieb aj náhradné diely?
Nie -
Ako prebieha servis produktov?
Prinesiete váš produkt do našej predajne. My vykonáme bezplatnú diagnostiku a naceníme váš servis. Informujeme vás o predbežnom dátume vyhotovenia zákazky. Keď bude produkt pripravený na vyzdvihnutie, príde vám e-mail alebo SMS. Servisnú faktúru platíte pri prevzatí produktu.
-
Aké sú prevádzkové časy servisu?
Naše servisné miesta sú otvorené podľa otváracej doby danej predajne.
-
Mám nejaký benefit ak vlastním bicykel značky Decathlon?
Áno,máte nárok na garančnú prehliadku zadarmo do 6 mesiacov od zakúpenia bicykla