Online nákup
Doprava
Decathlon
Doručenie do predajne

SPS
Doručenie domov
Packeta/SPS
Doručenie na výdajné miesto
Gebruder Weiss
Doručenie nadrozmerných zásielok
Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie na predajňu | ZDARMA |
Jedná sa o doručenie objednávky z externého skladu na predajňu Decathlon, ktorú si zvolíte v objednávke.
V momente keď je objednávka pripravená na vyzdvihnutie Vám príde potvrdzovací e-mail.
Zásielku na predajni uchovávame po dobu 3 kalendárnych dní (okrem sviatkov) od odoslania potvrdzovacieho e-mailu.
Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie domov | 4,50€ |
Dopravu k Vám domov zabezpečuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service.(Pri zásielkach nad 50kg zabezpečuje spoločnosť Gebrüder Weiss)
Doba dodania je od 3 dní - o presnej dobe dodania budete informovaní pred dokončením objednávky.
Vašu objednávku môžete sledovať online cez odkaz, ktorý Vám pošleme cez e-mail.
V deň doručenia objednávky vás bude kontaktovať kuriér.
Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie na výdajné miesto | 3,50€ |
Viac ako 340 výdajných miest SPS a viac ako 1300 výdajných miest Packeta po celom Slovensku.
Objednávku si môžete vyzdvihnúť počas otváracích hodín výdajných miest. Väčšina z nich je otvorená aj cez víkend a vo večerných hodinách. Po uložení objednávky na výdajné miesto ste informovaný cez SMS.Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie nadrozmernej zásielky | 14,90€ |
Nadrozmerné zásielky sú zásielky presahujúce hmotnosť 50 kg.
Ide predovšetkým o produkty ako fitnes stroje, stoly na stolný tenis a pod..
O tom, či produkt spadá do tejto kategórie, budete informovaní pri výbere spôsobu doručenia.
Tovar je doručený kuriérom spoločnosti Gebrüder Weiss na Vašu adresu a umiestnený pred prvé uzamykateľné dvere.
Ak má tovar viac ako 50 kg, je vhodná súčinnosť ďalšej osoby, aby sa predišlo prípadnej škode na tovare alebo majetku.
-
1.
Môžem zmeniť adresu doručenia vo vytvorenej objednávke?
Pre zmenu doručovacej adresy je potrebné nás kontaktovať. -
2.
Prišiel mi poškodený tovar, ako mám postupovať?
Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Prosíme vás, vyfoťte zásielku a jej obsah. Zašlite nám správu cez kontaktný formulár spolu s číslom objednávky, číslom bankového účtu v tvare IBAN, popisom sťažnosti a fotografiu. Pre poškodený tovar zašleme kuriéra a následne vám budú vrátené finančné prostriedky. Ďalšou z možností je poškodený tovar vrátiť priamo na predajni. Následne sa s vami dohodnú na spôsobe kompenzácie, ktorá vám bude vyhovovať (vrátenie peňazí, výmena za nový tovar, výmena tovaru za iný). -
3.
Prišla mi nekompletná objednávka, ako mám postupovať?
Za túto nepríjemnosť sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.Chybu bezodkladne napravíme. Prípadne je tiež možné, že bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Sledovacie čísla zásielok sme vám odoslali v potvrdzujúcom e-maily o odoslaní vašej objednávky. - Všetky časté otázky chevron_right