Nákup tovaru online

Musím sa pre nákup v e­-shope prihlásiť do zákazníckeho účtu?

Na nákup v našom e-­shope musíte byť prihlásení pod svojím Decathlon zákazníckym účtom. Ak už máte Decathlon kartu, stačí sa prihlásiť do vernostného účtu. V prípade, že kartu zatiaľ nemáte, vytvorte si nový účet a kartu Vám vytlačíme v ktorejkoľvek predajni Decathlon. Po prihlásení už nie je potrebné v každej objednávke vypĺňať adresu.

Čo robiť, keď som zabudol/la heslo k MyDecathlon účtu?

Na prihlasovacej stránke MyDecathlon kliknite na „zabudli ste heslo?“ a vyplňte e-mail, pod ktorým ste si účet vytvorili. Obratom dostanete e­-mail s odkazom na zmenu hesla.

Ach nie! V objednávke som urobil/a chybu! Ako ju môžem napraviť?

Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom tu a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej odovzdaním dopravcovi. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e­mailom.

Je možné vyzdvihnúť si objednávku na vybranej predajni?

Áno, služba Klikni@Vyzdvihni Vám umožňuje vybrať si predajňu, na ktorej si môžete vyzdvihnúť objednaný tovar. Tento spôsob dopravy je bezplatný. Viac informácií o službe Klikni@Vyzdvihni nájdete TU.

Akým spôsobom môžem zaplatiť objednávku Klikni@Vyzdvihni?

Pokiaľ si zvolíte vyzdvihnutie objednávky cez službu Klikni@Vyzdvihni, objednávku zaplatíte pri jej preberaní na predajni. Tovar si môžete vyskúšať ešte pred jeho zaplatením a zakúpiť iba ten, ktorý Vám sedí a vyhovuje. Platiť môžete hotovosťou, platobnou kartou alebo darčekovou poukážkou.

Koľko trvá príprava objednávky Klikni@Vyzdvihni?

V prípade výberu dopravy Klikni@Vyzdvihni bude Vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie do 3 hodín od vytvorenia objednávky, ak sa Vami vybrané produkty nachádzajú na predajni, v ktorej si objednávku vyzdvihnete. Ak nebudú všetky produkty dostupné na predajni, ktorú ste si zvolili, objednávka bude pripravená do 3 dní od vytvorenia objednávky (nevzťahuje sa na víkendy a sviatky). O dobe budete informovaný pri výbere predajne, v ktorej si tovar vyzdvihnete. Viac informácií o službe Klikni@Vyzdvihni nájdete TU

Doprava

Kedy obdržím svoju objednávku?

Objednávku obdržíte najneskôr do 2 pracovných dní od jej expedície u nás. Objednávky vytvorené do 13:00 sú expedované v ten istý deň, objednávky vytvorené po 13:00 expedujeme v nasledujúci pracovný deň. 

Aké sú ceny poštovného?

Cena poštovného je rovnaká na ktorýkoľvek objednaný tovar.

CENNÍK PREPRAVY

Doprava kuriérom           2,30 €
Klikni@Vyzdvihni               ZADARMO na ktorejkoľvek predajni na Slovensku

* cena dopravy sa nemení pri zvolení platby na dobierku

Za akých podmienok je poštovné ZADARMO?

Poštovné zadarmo neposkytujeme. Snažili sme sa pre Vás vyjednať najnižšie možné ceny poštovného, aby sme Vám mohli sprístupniť potešenie a výhody, ktoré šport prináša.

Doručujete objednávky cez víkend a sviatky?

Nie, bohužiaľ, to nie je možné. Dopravná spoločnosť Geis Global Logistics cez víkendy a sviatky balíky nedoručujú.

Ako prepravujete objemné zásielky?

Objemné zásielky nad 50 kg pre Vás prepravuje spoločnosť Geis Global Logistics, ktorá má s týmto typom zásielok dlhoročné skúsenosti.

Je možné dodatočne zmeniť miesto dodania?

Áno, pred odovzdaním zásielky dopravcovi je možné kontaktovať našu zákaznícku linku a adresu dodania upraviť. Hneď, ako je zásielka naložená a prepravovaná, môžete sa obrátiť na kontaktný telefón dopravcu, ktorý dostanete v deň dodania.

Čo sa stane, pokiaľ v dobe dodania nebudem doma?

Môže sa stať, že v dobe dodania si nebudete môcť zásielku prevziať. Prepravná spoločnosť Vám vždy zašle telefónny kontakt na dopravcu, s ktorým sa môžete dohodnúť na zmene termínu dodania. V cene doručenia sú dva pokusy o doručenie Vašej objednávky. 

Platba

Ako môžem objednávku zaplatiť?

V súčasnej dobe môžete objednávku uhradiť dvoma spôsobmi: platobnou kartou on­line alebo dobierkou. Cena dopravy je pre obidva spôsoby rovnaká. Objednávky nie je možné hradiť prevodom na účet.

Môžem využiť e­šek alebo darčekovú kartu pri nákupe v e-­shope?

V súčasnej dobe nie je možné využiť darčekovú kartu alebo e­šek pre platbu v e­-shope.

Môžem využiť darčekovú kartu aj v zahraničí?

Áno, môžete ju využiť v Decathlone po celom svete. Jej peňažná hodnota je vždy prevedená podľa aktuálneho výmenného kurzu.

Kedy svoj nákup uvidím na MyDecathlon účte?

Všetky nákupy a pridané pokladničné bločky si môžete zobraziť po prihlásení do účtu MyDecathlon a to do 7 dní od nákupu.

Nákup tovaru na predajni

Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?

Áno, ceny na e-shope sú zhodné s cenami v kamenných predajniach.

Je možné tovar dostupný na e-shope objednať a zaslať na adresu predajne?

Áno, prostredníctvom služby Klikni@Vyzdvihni Vám objednaný tovar zašleme na Vami vybranú predajňu Decathlon na Slovensku.

Je možné poslať tovar z jednej predajne do druhej?

V súčasnej dobe túto možnosť neposkytujeme.

Môžem si športové vybavenie vyskúšať v predajni?

ÁNO, samozrejme! Vo vyhradených zónach môžete vyskúšať všetky výrobky, ktoré ponúkame. Môžete si zajazdiť na bicykli, kolieskových korčuliach, na skateboardoch aj na kolobežkách alebo si vyskúšať rakety na stolný tenis a bedminton, lopty a pod.

Ponúkate servis výrobkov? 

Áno, poskytujeme servis na všetky naše výrobky a aj na výrobky, ktoré ste si nezakúpili u nás, napr. bicykle, lyže a podobne. Pre bližšie informácie kontaktujte konkrétnu predajňu alebo si pozrite ponúkaný servis tu.

Ponúkate špeciálny záručný servis?

Na všetky výrobky zakúpené v našich predajniach sa vzťahuje záruka 2 roky, ktorú môžete uplatniť v ktorejkoľvek z našich predajní. Na niektoré výrobky (bicykle, posilňovacie stroje, stoly na stolný tenis, batohy a pod.) poskytujeme záruku 5 rokov, 10 rokov, či dokonca doživotnú záruku.

Odporúčame Vám nakupovať so zákazníckou kartou Decathlon. Pri reklamácii stačí predložiť zákaznícku kartu, na ktorej máte nahraný nákup a už viac nemusíte odkladať pokladničné bločky. 

Vernostný účet MyDecathlon

Čo mám robiť, ak som zabudol/la heslo k svojmu účtu MyDecathlon?

Na prihlasovacej stránke MyDecathlon kliknite na "zabudli ste heslo?" a zadajte e-mailovú adresu, pod ktorou ste si účet vytvoril. Obratom Vám príde e-mail s odkazom na stránku, na ktorej si môžete zmeniť heslo. 

Dostupnosť tovarov

Ako zistím, či je výrobok dostupný pre e-shop alebo pre kamennú predajňu?

V prípade, že je Vami vybraný výrobok skladom pre e-shop, môžete ho zakúpiť prostredníctvom kamennej predajne. Ak výrobok nie je skladom pre e-shop, môžete jeho dostupnosť zistiť v niektorej z našich predajní pod tlačidlom Kontakt, kde môžete vybranú predajňu kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Môžete sa tiež obrátiť priamo na našu zákaznícku linku, kde Vám dostupnosť overíme. 

Je možné zistiť, v ktorých predajniach je tovar k dispozícii?

Dostupnosť tovaru v predajni zistíte po kliknutí na detail produktu pod jeho názvom. Zobrazená je dostupnosť pre každú predajňu. Táto informácia je len orientačná. 

Výmena alebo reklamácia

Za akých podmienok môžem zakúpený produkt vrátiť?

Produkty zakúpené cez e-­shop môžete vrátiť bez udania dôvodu do 60 dní, nenosené a nepoškodené a to poštou (prvá výmena zadarmo, každá ďalšia za cenu poštovného) alebo v ktorejkoľvek z našich predajní. Nenosené produkty zakúpené v predajni môžete vrátiť do 30 dní v ktorejkoľvek našej predajni. So zákazníckou kartou máte na výmenu alebo vrátenie produktu až 60 dní.

Prišiel mi nesprávny produkt. Ako ho môžem vrátiť?

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Pokiaľ Vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, môžete ho vymeniť v ktorejkoľvek našej pobočke. Je možné ho zaslať späť na adresu e-­shopu a my Vám zašleme správny produkt a uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíku k nám aj za zaslanie správneho produktu.

Je možné objednaný tovar prostredníctvom e­-shopu vymeniť alebo vrátiť v kamennej predajni?

Tovar objednaný prostredníctvom e­-shopu môžete vrátiť alebo vymeniť v ktorejkoľvek z našich predajní. Tovar môžete vrátiť do 60 dní od jeho zakúpenia, nenosený, v pôvodnom obale (ak v ňom bol tovar predávaný) a s neodstrihnutými štítkami na rube odevov. Na vrátenie je potrebné predložiť zákaznícku kartu, s ktorou bol nákup uskutočnený, alebo pokladničný doklad, ktorý zasielame spolu s tovarom. Záruka vrátenia tovaru sa vzťahuje aj na nákup v kamennej predajni.

Nemám pokladničný doklad a chcem tovar vrátiť/reklamovať.

Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom, alebo zákazníckou kartou, s ktorou bol nákup uskutočnený. Kópia pokladničného dokladu, vytlačená zo zákazníckeho profilu MyDecathlon, nie je daňovým dokladom - slúži len na výmenu, vrátenie alebo reklamáciu tovaru. Vaša reklamácia je, s ohľadom na skladové zásoby, vybavená takmer okamžite.

Na akú adresu mám tovar zaslať pri vrátení?

Tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu E­-shop Decathlon, Ružinov II. 18 292, 821 04 Bratislava. Spolu s produktom nám zašlite kópiu pokladničného dokladu a vyplnený formulár na vrátenie tovaru.

Prišiel mi poškodený produkt, ako ho môžem vrátiť?

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Ak ste dostali poškodený produkt, môžete ho vymeniť, či vrátiť do ktorejkoľvek našej predajne v SR alebo ho zaslať spolu s originálnym dokladom a reklamačným formulárom na adresu E-­shop Decathlon, Ružinov II. 18 292, 821 04 Bratislava. Produkt Vám vymeníme a zašleme Vám nový. Nemusíte sa báť ďalšieho platenia poštovného – uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíku k nám, aj za opätovné zaslanie nového produktu.

Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?

Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to do 14 dní od doručenia tovaru späť do e­-shopu.

Vraciate poštovné, ak tovar pošlem späť?

V prípade, že ste si tovar objednali cez e-shop a vrátite ho do 14 dní od zakúpenia, poštovné Vám vrátime aj bez udania dôvodu. Tovar nesmie byť poškodený, používaný alebo inak znehodnotený. Zákazníkom so zákazníckou kartičkou umožňujeme vrátenie tovaru až do 60 dní, avšak pri vrátení tovaru po 14-dňovej lehote poštovné nevraciame. Pre bližšie informácie nás môžete kontaktovať telefonicky alebo e-mailom TU.

Objednávka dorazila nekompletná. Ako získam chýbajúci produkt?

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom TU. Chýbajúci produkt Vám dodatočne zašleme a poštovné uhradíme za Vás. 

Je možné tovar zakúpený v e-­shope reklamovať v predajni?

Áno, tovar môžete reklamovať v predajniach po celej Slovenskej republike. Vaša reklamácia, s ohľadom na skladové zásoby je vybavená takmer okamžite. 

Ako môžem zrušiť objednávku?

Pokiaľ nebol objednaný tovar odovzdaný dopravcovi, zavolajte na našu zákaznícku linku alebo nás kontaktujte e­-mailom TU.